fbpx

Připravme se na nové ceny autoškol v roce 2024

Cena řidičského průkazu se v roce 2024 opět zvýší

Každý rok o řidičák na béčko usiluje více než sto tisíc zájemců. Bez předchozích zkušeností je ale dost složité poznat, na koho se lze bez obav v tak důležité věci spolehnout. Občas se stává, že místo slibů o nízké ceně a perfektních službách přijde probuzení do reality, kdy nastoupíte do vozu, který byl nový někdy koncem 90. let.

Po roce 2020 se ceny v autoškolách zvedly až o pětinu

Kurzy na řidičák skupiny B se v autoškolách v posledních letech stále zdražovaly a nebude to jiné ani v roce 2024. Stoupající ceny zapříčinily mimo jiné rostoucí náklady na mzdy a celkový provoz, cena pohonných hmot, servis a obnova autoparku nebo nájmy nebytových prostor. „Nedávno vyšel řidičák u konkurence klidně na osm tisíc, i když je úplně nemyslitelné, aby za tuto cenu majitelé udrželi pojízdný vozový park a zaplatili lektory, kteří klienty něco naučí,“ tvrdí majitel NOBE Patrik Nosek.

Na autoškole se nevyplatí šetřit

V posledních třech letech náklady na provozování autoškoly stouply zhruba o pětinu, a pokud bude chtít kdokoli v tomto oboru poskytovat své služby na udržitelné úrovni, bude muset zvyšovat cenu i v roce 2024. K podobnému zvýšení cen dojde ve všech autoškolách, takže je dobré využít těch stávajících z roku 2023 a s výběrem kurzu neotálet.

Usedněte za volant s těmi, kdo opravdu umí naučit

Řidičák si dělá člověk jednou v životě a neměl by se hlavně nechat odradit od řízení hned na začátku. Jak se vyznat v nepřehledné změti nabídek? Je to vlastně jednoduché: zvolte si z autoškol tu nejlepší. Ideální je spolehnout se na recenze z důvěryhodných serverů a podívat se třeba i hluboko do minulosti.

Proč zvolit autoškolu NOBE ?

Cena především?

Nižší cena za kurz znamená horší vybavení autoparku, nedostatek dobrých lektorů, jejich střídání během kurzu, zbytečné prodlevy mezi jízdami apod. Dávejte si pozor na nereálné sliby. Jestliže vám někdo tvrdí, že některé věci nemusíte absolvovat, je to protizákonné a ve výsledku pro vás i dost nebezpečné. Podle zákona musí mít výcvik minimálně 28 hodin praktické přípravy a 10 hodin teoretické výuky rozložených do dvou až tří měsíců.

Jak to děláme v NOBE

Každý žák má v týdnu garantovaný počet jízd, takže se výcvik neprotahuje a závěrečné zkoušky přicházejí v nejbližším možném termínu. Během výcviku mají studenti jediného lektora a totéž vozidlo i u závěrečné zkoušky. Na změnu lektora i auta mají ovšem právo kdykoli během kurzu. Lektory si školíme sami a hlídáme jejich morální i profesionální status.

V Autoškole NOBE učíme a vychováme dobré řidiče, nikoli pouhé držitele řidičáku. Přijďte mezi nás.